dinsdag 26 oktober 2010

deze AWARD gekregen......

van  DIA..............heel erg bedankt Dia!
ook moest ik een paar dingen daarvoor doen......

1. Bedank de persoon van wie je hem kreeg:
    Dia bedankt !! meiden Dia heeft  zo'n mooi blog ga eens op bezoek bij d'r een echte aanrader!!!




2. Plaats de award op je blog:



                3. Vertel drie dingen die je graag doet:
* ik mag graag freubelen met papier en er wat moois van proberen te maken
* fotograferen vind ik ook erg leuk
*maar mag ook graag een heerlijke luie dag hebben met Jan en de kinderen

 

                4. Plaats een foto waar je van houdt.
                                                             dat is mijn drietal!!!

5. Geef hem aan vijf andere personen:

pfffffffffff en dat vind ik zo moeilijk ik geef hem gewoon aan jullie allemaal!!




Geen opmerkingen: